خدماتی کردن خطوط

سرویس ارسال پیامک کد فعال‌سازی با بالاترین سرعت

در دنیای امروز، برقراری ارتباط سریع و موثر با مشتریان به یکی از اولویت‌های اصلی کسب‌وکارها تبدیل شده است. در این راستا، خط پیامکی خدماتی به عنوان ابزاری کلیدی، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ارتباطات خود را بهبود بخشند، خدمات مشتری را ارتقا دهند و در نهایت فروش خود را افزایش دهند. حتماً درباره‌ی لیست سیاه اپراتورها شنیده‌اید. مشترکانی که اعلام کرده‌اند تمایلی به دریافت پیامک‌های انبوه تبلیغاتی ندارند در این لیست قرار می‌گیرند. در چنین شرایطی، تنها راه ارسال پیامک انبوه به این کاربران خدماتی سازی خطوط است.

ثبت‌نام و دریافت خط خدماتی

نحوه دریافت خط پیامکی در آسانک

در آسانک میتوانید انواع خطوط خدماتی را با ارائه مدارک لازم بصورت حقیقی و یا حقوقی با توجه به شرایط و نیاز خود از پراتورهای مختلف مانند شاتل با پیش شماره 998، آرین تل با پیش شماره 999، آسیاتک با پیش شماره 9000 و خط خدماتی تلفن ثابت با پیش شماره 21 و 26

چرا از آسانک خط خدماتی بگیریم؟

دلایل استفاده از سرویس ارسال پیامک آسانک

تنوع در سرشماره خدماتی

پشتیبانی حرفه‌ای

تعرفه‌ مناسب

دریافت خط خدماتی در کوتاهترین زمان

تیم حرفه‌ای برای توسعۀ امکانات جدید

سرویس پایدار و بدون قطعی

خط خدماتی برای کاربران حقیقی

کاربران حقیقی (افراد یا کسب‌وکارهای کوچک) نیز ممکن است به خطوط خدماتی نیاز داشته باشند، به‌ویژه زمانی که ارتباطات مهم و غیرتبلیغاتی با مشتریان یا مخاطبان خود دارند زیرا بسیاری از کاربران، پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، اما اطلاعات مهمی مانند تراکنش‌های بانکی، کدهای تأیید و اطلاعیه‌های حیاتی باید به تمام کاربران، حتی آن‌هایی که در لیست سیاه مخابرات هستند، ارسال شود. خطوط خدماتی این امکان را فراهم می‌کنند. نمونه‌هایی از کاربردهای خطوط خدماتی برای کاربران حقیقی آورده شده است.

یادآوری نوبت‌دهی یا رزروها

پزشکان، مشاوران، یا آرایشگران

اطلاع‌رسانی در مورد تغییرات

تغییرات زمانی، تغییر آدرس یا لغو رویدادها

پیگیری سفارش‌ها و اطلاع‌رسانی درباره پرداخت‌ها

ارسال وضعیت سفارش‌های خرید یا خدمات مشتری،یادآوری زمان پرداخت یا اعلام وصول پرداخت

ارسال کدهای تایید

برای ورود به حساب‌های کاربری یا تأیید تراکنش‌ها

پرسش‌های پُرتکرار

آیا هزینه ارسال پیامک خدماتی با خط خدماتی متفاوت است؟

هزینه ارسال پیامک از خطوط خدماتی معمولاً مشابه خطوط تبلیغاتی است، اما بسته به ارائه‌دهنده خدمات و تعداد پیام‌های ارسال‌شده ممکن است متفاوت باشد.

آیا می‌توان خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کرد؟

بله. امکان تبدیل سرشماره تبلیغاتی به خدماتی بسته بر اساس شرایط و ضوابط هر اپراتور امکانپذیر است و متقاضی باید درخواست خود را بصورت تیکت به واحد پشتیبانی آسانک اعلام کند.

تفاوت خط خدماتی با خط تبلیغاتی چیست؟

خط تبلیغاتی برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی و بازاریابی استفاده می‌شود و پیامک‌ها فقط به افرادی ارسال می‌شود که دریافت پیام‌های تبلیغاتی را مسدود نکرده‌اند. در حالی که خط خدماتی برای ارسال پیام‌های غیرتبلیغاتی و اطلاع‌رسانی‌های مهم استفاده می‌شود و به همه مخاطبان، حتی کسانی که پیام‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، پیام ارسال می‌شود.

آیا افراد حقیقی هم می‌توانند خط خدماتی داشته باشند؟

بله، افراد حقیقی نیز می‌توانند درخواست خط خدماتی خود را بر روی سرشماره های شاتل، آرین تل و آسیاتک ثبت نمایند. اشخاص حقیقی برای دریافت خط خدماتی باید اینماد و یا مجوز کسب و کار داشته باشند.

آیا خطوط خدماتی می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنند؟

خیر، خطوط خدماتی تنها برای ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی و غیرتبلیغاتی استفاده می‌شوند. ارسال هرگونه پیام تبلیغاتی از این خطوط ممنوع است.