وب سرویس ارسال پیامک ( API ) در آسانک

وب سرویس ارسال پیامک ( API )

وب سرویس ارسال پیامک از امکاناتی است که آسانک در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید ارسال پیامک را بر روی سایر پنل‌ها و برنامه‌هایتان فعال کنند. آسانک به‌منظور بهره‌مندی هرچه راحت‌تر شما از خدمات وب سرویس پیامک به‌محض ثبت درخواست خرید وب سرویس ارسال پیامک از سمت شما، مستندات فنی و نمونه‌کدهای لازم را در اختیارتان قرار خواهد داد.
برای دریافت وب‌سرویس آسانک، همین حالا ثبت‌نام کنید.

ثبت‌نام

وب سرویس ارسال پیامک چیست؟ اگر به آزمودن این سرویس علاقه‌مندید...

اگر به آزمودن وب سرویس ارسال پیامک آسانک علاقه‌مندید می‌توانید فرم درخواست وب سرویس را دانلود کرده، پس از تکمیل آن را به‌همراه مدارک مطرح‌شده در انتهای فرم، برای آسانک ارسال کنید. به این ترتیب، در سریع‌ترین زمان ممکن وب سرویس ارسال سریع پیامک شما آماده خواهد شد تا بالاترین سرعت و کیفیت و امکانات را در ارسال پیامک انبوه تجربه کنید.
اگر می‌خواهید بیش از این با این سرویس و مشخصات آن آشنا شوید، می‌توانید فایل راهنمای وب سرویس را دانلود و مطالعه کنید. دسترسی به مستندات APIها و پلاگین‌های ارسال پیامک نیز از طریق لینک پیشین امکان‌پذیر و در دسترس شماست.

استفاده از وب سرویس (API) آسانک به شما این امکان را می‌دهد که با شماره ثابت و پیش‌شمارۀ 021 و یا شماره دلخواه خود از راه پنل‌ها و برنامه‌های خودتان به ارسال و دریافت پیامک بپردازید. این سرویس ضمن داشتن امنیت بالا، سرعت فوق‌العاده‌ای هم در ارسال پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد. هم‌چنین شما می‌توانید از وب‌سرویس ارسال و دریافت پیامک آسانک برای برنامه‌های موبایل نیز استفاده کنید.

در آخر ذکر این نکته ضروری است که امکان برقراری ارتباط با وب سرویس آسانک از طریق متد REST نیز آماده است. برای این‌که بیشتر با این سرویس آشنا شوید، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

چرا آسانک؟

دلایل استفاده از سرویس ارسال پیامک آسانک

سادگی در کاربرد

پشتیبانی حرفه‌ای

تعرفه‌ها و بسته‌های متنوع متناسب با نیاز شما

بیش از 10 سال تجربه

تیم حرفه‌ای برای توسعۀ امکانات جدید

سرویس پایدار و بدون قطعی

کاربردهای وب سرویس پیام کوتاه آسانک

ارسال پیامک خودکار ثبت‌نام و ورود با شماره موبایل

یکی از کاربردی‌ترین امکاناتی که وب سرویس پیام کوتاه آسانک در اختیار شما قرار می‌دهد امکان ارسال پیامک خودکار (مانند ثبت‌نام، یا ورود با شماره موبایل) است.

ارسال خودکار پیامک تبریک و تشکر از خرید

فرستادن اتوماتیک پیامک‌هایی مانند تبریک تولد و تشکر از خرید هم از جمله کاربردهای وب سرویس پیام کوتاه آسانک است.

ارسال صورت‌حساب با پیامک

اگر شما خواهان ارسال صورت‌حساب‌ها با پیامک باشید، پیشنهاد کارشناسان آسانک استفاده از وب سرویس ارسال پیامک خواهد بود.

ایجاد خبرنامه‌های پیامکی

بهترین ابزار برای ایجاد خبرنامه‌های پیامکی استفاده از وب سرویس پیام کوتاه آسانک (API) است.

پرسش‌های پُرتکرار

هدف از ایجاد وب‌سرویس ارسال پیامک چیست؟

کاربرد وب سرویس سامانه پیامک برای آن دسته از افراد یا کسب‌وکارها و سازمان‌ها است که نیاز دارند از فیچر ارسال پیامک در برنامه‌های خود استفاده کرده، از طریق API، سامانه ارسال و دریافت پیامک را در برنامه یا اپلیکیشن خود پیاده‌سازی کنند.

در صورت ارسال‌نشدن پیامک از طریق وب‌سرویس چه باید کرد؟

در این صورت باید به مستندات فنی مربوطه مراجعه کرده، و بر اساس پیام خطای دریافتی، طبق راهنما، اصلاحات لازم را انجام دهید. در صورت حل‌نشدن مشکل، می‌توانید مشکل خود را از طریق ثبت تیکت با تیم پشتیبانی مطرح کرده، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. اگر هر پرسشی در حوزۀ آموزش استفاده از وب سرویس ارسال پیامک و یا قیمت وب سرویس ارسال پیامک دارید می‌توانید در تیکت خود مطرح کرده، پاسخ بگیرید.

آیا پیش از پرداخت هزینه امکان تست وب‌سرویس وجود دارد؟

بله. متقاضی ابتدا باید در سرویس ثبت‌نام کند، سپس از طریق ثبت تیکت درخواست خود را مبنی بر امکان تست وب‌سرویس مطرح نماید. تست وب سرویس پیامک رایگان است. اگر می‌خواهید بهترین وب سرویس پیامک خدماتی را بشناسید، کافی است آسانک را رایگان تست کنید.