ارسال پیامک انبوه با آسانک

سرویس ارسال پیامک انبوه آسانک

ارسال پیامک انبوه یکی از ارزان‌ترین روش‌ها برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان و مخاطبان است. این روش زمانی ارزشمندتر است که به‌آسانی و بدون نیاز به دانش فنی در اختیار متقاضی قرار داشته باشد تا وی بتواند از این امکان برای پیشرفت کسب‌وکار خود گام بردارد. در این صفحه ما قصد داریم به شما کمک کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن پنل ارسال پیامک انبوه رایگان خود را ایجاد کنید و یک قدم از رقبای تجاری‌تان پیش بیفتید.
برای ارسال پیامک انبوه و دریافت رایگان پنل پیامک آسانک، همین حالا ثبت نام کنید.

ثبت‌نام و دریافت رایگان پنل پیامک

از کجا شروع کنیم؟ روش ارسال پیامک انبوه چگونه است؟

آموزش ارسال پیامک انبوه با اولین قدم آغاز می‌شود. گام اول برای یادگیری چگونگی ارسال پیامک انبوه ثبت‌نام در سامانۀ آسانک است. پس از ثبت‌نام در سامانۀ ارسال پیامک آسانک، شما امکان ایجاد فهرست مخاطبان و ارسال انواع پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی را پیدا خواهید کرد. برای این منظور می‌توانید لیست شماره‌های مدنظرتان را به پنل کاربری‌تان ایمپورت کنید، یا از مسیرهای دیگر مشخص‌شده لیست مخاطبان خود را بسازید. اگر لیست ندارید نگران نباشید! شما می‌توانید از بانک شماره‌های آسانک استفاده کنید. این بانک جامع به شما امکان می‌دهد که مخاطبان خود را بر اساس معیارهایی مانند پیش‌شماره، محل زندگی، منطقۀ سکونت، جنسیت وانتخاب کرده، فهرست‌تان را تهیه کنید.

پس از ثبت‌نام در سامانه ارسال پیامک انبوه رایگان آسانک و دریافت پنل، با امکانات ویژه آسانک قادر خواهید بود بهترین عملکرد را در زمینۀ ارسال پیامک گروهی تجربه کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید شماره‌ای را که می‌خواهید از طریق آن اس‌ام‌اس‌ها را ارسال کنید انتخاب کرده، رندبودن و تعداد ارقامش را مشخص کنید. ویژگی‌های منحصربه‌فرد آسانک و تعرفه‌ها را می‌توانید در بخش‌های مربوطه مشاهده کرده، یا از تیم پشتیبانی بپرسید.

چرا آسانک؟

دلایل استفاده از سرویس ارسال پیامک آسانک

سادگی در کاربرد

پشتیبانی حرفه‌ای

تعرفه‌ها و بسته‌های متنوع متناسب با نیاز شما

بیش از 10 سال تجربه

تیم حرفه‌ای برای توسعۀ امکانات جدید

سرویس پایدار و بدون قطعی

آیا این سرویس برای من هم مناسب است؟

آیا سرویس ارسال پیامک انبوه مناسب کسب‌وکار شما هست یا نه؟ اگر جزء این 4 دسته هستید، قطعاً. اگر هنوز مطمئن نیستید از واحد پشتیبانی آسانک بپرسید و دربارۀ نحوه ارسال پیامک انبوه مشاوره رایگان بگیرید.

فعالان صنعت خرده فروشی (Retail)

اگر خرده‌فروشی دارید و هدف‌تان افزایش فروش است می‌توانید پیامک‌های پیشنهاد ویژه خود را برای مشتریان‌تان ارسال کرده، آنها را به مراجعه و خرید ترغیب کنید.

برگزارکنندگان رویدادها و دوره‌های آموزشی

برای افزایش‌دادن شرکت‌کنندگان در جلسه، رویداد، دوره و کلاس‌هایتان می‌توانید پیامک اطلاع‌رسانی را به گروه هدف‌تان ارسال کرده، ایشان را به ثبت‌نام دعوت کنید.

صاحبان کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ

اگر می‌خواهید به‌آسانی و به‌صورت زمان‌بندی‌شده با گروه بزرگی از مشتریان یا کارمندان شرکت‌تان در ارتباط باشید و پیام خاصی را در زمان مشخص برای ایشان ارسال کنید، این سرویس چارۀ کار شماست.

استارتاپ‌ها

بنیانگذاران استارتاپ‌ها می‌توانند از این سرویس ارزان، با نرخ بالای بازگشت سرمایه و هدفمند برای جذب مخاطب استفاده کنند. امکان نظرسنجی از کاربران برای دریافت بازخورد نیز در پنل آسانک وجود دارد.

پرسش‌های پرتکرار

آیا ارسال پیامک انبوه قانونی است؟

بله، تیم آسانک، وظیفۀ احراز هویت و فعال‌سازی سرویس را بر اساس قوانین مشخص برعهده دارد. با این حال، آسانک در قبال محتواهای ارسالی از سوی کاربر هیچ مسئولیتی ندارد و در صورت انجام هرگونه تخلف محتوایی، یا عدم توجه به قوانین و ملاحظات کاربری شماره‌های خدماتی، صاحب پنل کاربری بایستی به مراجع ذیربط پاسخگو باشد.

آیا برای برخورداری از امکانات پنل باید هزینه جداگانه بپردازم؟

خیر.

آیا محدودیتی در تعداد پیامک‌های ارسالی در آسانک وجود دارد؟

خیر. محدودیتی در ارسال پیامک وجود ندارد؛ ولی با توجه به ظرفیت‌های تخصیص‌داده‌شده از سوی اپراتورها (پیام/ ثانیه)، در ساعات پیک ارسال، بسته به میزان ترافیک و حجم صف، پیام‌ها بر اساس اولویت و با تاخیر ارسال خواهند شد. برای اطلاع از ظرفیت‌های ارسال پیامک انبوه ایرانسل و همراه اول می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

مدت زمان فعال‌سازی و ثبت‌نام چقدر است؟

در صورت تکمیل ثبت‌نام و بارگذاری کامل و صحیح مدارک درخواستی برای احراز هویت شماره از سوی متقاضی، فعال‌سازی بلافاصله و در همان روز کاری، توسط کارشناسان آسانک انجام می‌شود.

فاصلۀ زمانی میان واریز وجه تا ارسال پیامک چقدر است؟

به محض خرید اعتبار پیامکی و پرداخت وجه، شارژ مذکور جهت استفاده بر روی پنل کاربری اعمال شده و قابل استفاده است.

آیا امکان قراردادن لینک در متن پیام وجود دارد؟

برای ارسال لینک، متقاضی بایستی یک‌بار، لینک مذکور را از طریق ثبت تیکت در قسمت پشتیبانی پنل معرفی کند. کارشناسان آسانک پس از بررسی لینک، و در صورت موردتاییدبودن آن، لینک را فعال کرده و روی همان تیکت به متقاضی اطلاع‌رسانی می‌کنند.

آیا امکان استفاده از سیم‌کارت شخصی برای بهره‌مندی از این سرویس وجود دارد؟

فرآیند ارسال پیامک انبوه از طریق پنل یا وب سرویس (API)، هیچ ارتباطی با سیم‌کارت ندارد و شماره ارسال پیامک، بر اساس فرمت‌های مورد قبول سرویس‌های مذکور و سرشماره‌های تائیدشده ازجمله 021، 026، 021000 و... انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ ارسال پیامک انبوه با شماره شخصی با واحد پشتیبانی آسانک تماس بگیرید.

آیا پیامک‌های ناموفق هم هزینه‌ای خواهند داشت؟

درصورتی‌که پیام به‌صورت موفق از سمت آسانک تحویل اپراتور شود ولی پیامک بنا به دلایلی از جمله خاموش‌بودن یا دردسترس‌نبودن شماره مقصد و یا اختلال در زیرساخت اپراتور، تحویل شماره مقصد نشود، مشمول هزینه است.
با این حال، شماره‌هایی که در لیست سیاه همراه اول قرار دارند، و یا ارسال‌هایی که به دلیل اختلال از سمت آسانک تحویل داده نشوند، مشمول کسر شارژ نشده و در صورت کسر شارژ اولیه، بلافاصله در قالب شارژبک، اعتبار کسرشده به پنل کاربر بازگردانده خواهد شد.

گزارش ارسال چه زمانی پس از ارسال پیامک آماده خواهد شد؟

گزارش ارسال بلافاصله پس از انجام ارسال در دسترس خواهد بود؛ امّا ازآنجایی‌که وضعیت پیام‌های ارسالی تا 24 ساعت امکان تغییر و به‌روزرسانی از سوی اپراتورها را دارند، بهتر است گزارش دقیق را 24 ساعت بعد استخراج کرد.