ارسال پیامک کد فعال سازی با سرعت بالا

سرویس ارسال پیامک کد فعال‌سازی با بالاترین سرعت

ارسال پیامک کد فعال سازی برای وب سایت یا نرم افزار از نیازهای ضروری کسب‌وکارهاست. آسانک این سرویس را به‌نحوی در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید ارسال پیامک کد فعال سازی با بالاترین سرعت را تجربه کنید. به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از مخاطبان شما امکان دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را روی سیمکارت‌های خود مسدود کرده‌اند؛ پس ضروری است که با استفاده از سامانۀ آسانک کد فعالسازی را برای ایشان ارسال کنید. در این پروسه سرعت بسیار مهم است، چراکه اگر کد به‌سرعت برای مخاطب ارسال نشود، او زمان ثبت‌نام را از دست می‌دهد، و چه بسا که از سایت یا اپلیکیشن شما خارج شود.
ارسال سریع کد فعال سازی بدون نیاز به تنظیمات خاص در آسانک امکان‌پذیر است. کافی‌ست از گزینۀ «ثبت‌نام» استفاده کرده و وارد آسانک شوید تا در سریع‌ترین زمان و بدون دردسر، پیامک‌های تایید و فعال‌سازی را ارسال کنید.

ثبت‌نام کنید

الگوی خود را به‌آسانی بسازید!

بعد از این که ثبت‌نام خود را کامل کردید، نوبت به آن می‌رسد که الگو یا پترن اختصاصی خود را بسازید. این کار در آسانک به‌راحتی امکان‌پذیر است. کافی است متن پیامک خود را بنویسید و اگر متغیری دارید جای آن را با {{نام متغیر}} مشخص کنید. به عنوان مثال: «{{نام کاربر}} عزیز، کد فعال‌سازی شما {{کد}} است. از این‌که {{نام سایت شما}} را انتخاب کرده‌اید خوشحالیم.» به همین آسانی شما می‌توانید ارسال سریع پیامک کد فعال سازی با الگو و پترن را آغاز کنید.
حالا به یک موضوع مهم دیگر بپردازیم: چرا ارسال سریع کد فعال سازی بدون قرارگیری در صف مهم است؟ حتماً تا اینجا پاسخ این سوال را متوجه شده‌اید. برای تاکید باید بگوییم که تمرکز آسانک روی سرعت سرویس‌های خود از این جهت است ارسال پیامک کد فعالسازی ارزش بالایی برای کسب‌وکارها دارد و از همین جهت است که آسانک پیامک‌های شما را بدون صف انتظار ارسال می‌کند تا مشتریان و مخاطبان‌تان بالاترین رضایت و اعتماد را نسبت به شما پیدا کنند.
اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، ویدیو زیر را تماشا کنید. هم‌چنین کارشناسان واحد پشتیبانی آسانک نیز منتظرند تا پاسخگو و راهنمای شما در تمام مسیر باشند.

چرا آسانک؟

دلایل استفاده از سرویس ارسال پیامک آسانک

سادگی در کاربرد

پشتیبانی حرفه‌ای

تعرفه‌ها و بسته‌های متنوع متناسب با نیاز شما

بیش از 10 سال تجربه

تیم حرفه‌ای برای توسعۀ امکانات جدید

سرویس پایدار و بدون قطعی

برخی کاربردهای ارسال پیامک فعال سازی

شناسایی ربات از انسان

ارسال پیامک فعال سازی این امکان را به شما می‌دهد که امنیت سرویس خود را از راه شناسایی ربات‌ها و بدافزارها بیش از پیش کنید.

اطمینان از صحت شماره موبایل

زمانی که پیامک کد فعال سازی به مخاطب ارسال شود شما اطمینان حاصل خواهید کرد که شماره موبایل واردشده صحیح و متعلق به خود فرد است.

افزایش امنیت ورود به حساب کاربری و جلوگیری از سرقت

این پیامک‌ها امنیت بیشتری را برای کاربران سایت یا اپلیکیشن شما ایجاد خواهد کرد تا فرد دیگری نتواند وارد حساب کاربرای ایشان شود.

بازیابی رمز عبور

هرگاه که کاربر سایت یا اپلیکیشن شما رمز عبور خود را فراموش کند به‌راحتی می‌تواند درخواست بازیابی بدهد تا شما از طریق پیامک فعال‌سازی رمز عبور وی را بازیابی کنید.

پرسش‌های پُرتکرار

آیا هزینه ارسال پیامک فعال‌سازی با پیامک‌های انبوه فرق دارد؟

خیر. در حال حاضر تفاوتی ندارد.

آیا ارسال به بلک‌لیست با پیامک کد فعال‌سازی ممکن است؟

در صورت استفاده از قالب‌های تاییدشده، امکان ارسال به بلک‌لیست نیز وجود دارد. به بیان دیگر، متقاضی بایستی قالب پیام خود را در قسمت مربوطه در پنل به ثبت برساند و پس از تایید قالب توسط ادمین، امکان ارسال به شماره‌های بلک‌لیست را نیز خواهد داشت.

آیا با استفاده از پیامک کد فعال‌سازی ارسال 100 درصد موفق انجام می‌شود؟

خیر. دلایلی ازجمله امکان دردسترس‌نبودن یا خاموش‌بودن شماره مقصد و یا اختلالات زیرساختی در اپراتورها، باعث می‌شود که احتمال 100 درصد موفقیت‌آمیزبودن پیام‌های ارسالی کاهش بیابد. ولی با احتمال بسیار بالا، درصد موفقیت این ارسال‌ها بالای 90 درصد خواهد بود.